torsdag 9. juni 2011

Mer sommer

Selekjole med halterneck-vri
Fridag og regn  =  sylyst


9 kommentarer:

  1. Den vill jag ha - i stl 38!!!!!

    SvarSlett
  2. Heisan Cilipus!
    Den kjolen var noe av det fineste du har laget synes jeg! Jeg elsker fargene og stoffene og så er jeg så svak for slik halterneck. Har et par kjoler som har det selv også og liker de så godt.
    Tusen takk for utrolig søt og inpirerende kommentar hos meg!
    Fin helg til deg cilipus!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Åå, den var helt heerlig! Så gøy å kunne lage så mange fine ting til barna sine :)

    Og så kult blad i innlegget under her! Morsomt!

    Også måtte jeg se litt nærmere på blomstene i brudebuketten din, er det peoner? Kjøpte meg en bukett i forrige uke, og har blitt helt forelsket i den blomsten ;)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  4. Fy flate den var råstilig! du er bare så flink. Heldige barn som kan gå rundt med så nydelige klær.

    SvarSlett
  5. Hihi, så sykt kul!!
    God søndag.
    Klem fra BlandetLoft-bloggen, som ikke klarer å kommentere fra sin googlekonto..

    SvarSlett
  6. Tnååå!! Knallfin! Du er bare heilt rå på kombinasjonar! Lekkertlekkert!

    Klem

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig kjole!!
    Lekre stoff, og så kult med halterneck!
    Virkelig, virkelig fin:)

    SvarSlett