onsdag 8. februar 2012

Vårlig vegg

Nib utfordring i februar    -Vårlig vegg-


19 kommentarer:

  1. nej hvor ser det skønt ud :-) Lækker blog du har!
    Kh Viola

    SvarSlett
  2. Ej hvor ser det hyggeligt ud! Tror også jeg skal have fundet mine lyskæder frem igen. De giver altså bare sådan en hyggelig stemning:-)

    SvarSlett
  3. Kult og fargesterkt bidrag! Ses innom hos meg?

    SvarSlett
  4. Nydelig vegg!
    ( uansett om det er vår, vinter eller...:))

    SvarSlett
  5. Nydeleg vegg - lykke til i utfordringa!

    SvarSlett
  6. Så koselig stemning det er hos deg....aldeles nydelige farger:-) Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  7. deilig stemning! veldig klar for våren nå kjenner jeg! lykke til på NIB-utfordringen.

    SvarSlett
  8. Åå, herlig, herlig, herlig!:D Ble glad jeg nå:)

    Maya

    SvarSlett
  9. Hei på deg, nydelig innlegg;) Fineste farger. I dag har jeg lest meg opp om Berlin på bloggen din, så mange bra tips. Jeg skal dit i vinterferien, er jo ikke kjent i det hele tatt, men håper på å finne noen retroskatter, ha en fin kveld videre, klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  10. vårlig og fint i vakre farger. Lykke til! Jeg synes mange bidrag i disse konkurransene virker stylet for anledningen og med det mangler noe ekte ved seg (sikkert meningen at det skal være slik) ....men, jeg har jo ikke greie på det...bare vet at jeg alltid liker de bidragene som ikke virker tilgjort for anledningen - slik som dette bidraget. Jeg heier på deg! Klem

    SvarSlett
  11. Herlig! dette var vårlig og utrolig flott! Digge den gule stolen. I sommer var jeg veldig nær å male en slik stol gul, men så knakk den ene foten og jeg har ennå ikke fått fikset den:)

    Tusen takk for kommentaren hos meg. Kjekt å oppdage en ny blogg. Legger meg til som følger jeg :)

    Ønsker deg en riktig god torsdag. Snart helg :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. dette likte jeg!
    gult og rosa er søtt og litt frekt :)

    SvarSlett
  13. Helt nydelig! Nå kom jeg på at jeg savner den gule tallerkenhylla mi :-)

    SvarSlett
  14. Snubla over bloggen din på ein bloggerunde, så koseleg blogg du har! Legg meg til som følger eg :-)

    SvarSlett
  15. Oj vilka fina färger. Hur mysigt som helst. Måste kika runt mer i din blogg.

    SvarSlett