onsdag 23. juni 2010

Sommerferie !!

Hei og hopp !!
Ja, jeg har virkelig tatt sommerferie fra blogg og pc generelt.
Hele forrige uke ble vi syke en etter en. Men nå er alle friske og raske (bank i bordet).
Så det er lite kreative sysler her om dagen. Men vår sofa har iallefall fått nye puter,
deilige sommerlige farger.
Nå reiser vi til sydelige strøk til mandag så det blir vel pakking og tøyvask de nærmeste dagene.
Ønsker alle som stikker innom en strålende sommer og takker for alle de søte kommentarer
jeg har fått. Jeg har ikke vært like flink til å legge igjen spor etter meg den siste tiden....

 Klemmer fra meg


17 kommentarer:

  1. Gorgeous! I really need to make some pillow covers and yours are divine.

    SvarSlett
  2. Godt dere er friske igjen da :) Flotte puter !! Søt blomster bukett ;)
    Har noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Ønske deg og ein strålande sommar!
    Eg like såååå godt bloggen din, så eg glede meg te du e ferdig med sommarferien din da ;o)

    Kan jo snusa i arkivene dine og eg i mellomtida, for her e det jammen masse flott!!!

    Hvis du kikke innom og ser denna kommentaren, så kan du jo ta turen innom hos meg og sjå om det e nåke du kunne tenkt deg i min give-away. 34 stk vesker å velga mellom. De fleste e skikkelig fargerike ;o)

    Vil uansett sei at eg e glad for at eg fant denna supre bloggen din :o)

    SvarSlett
  4. Så fine puter!Herlige farger og fine bånd også!Veldig sommerlig og herlig fargerikt.Ha en strålende ferie:)Sommerhilsen fra Andregasellen:)

    SvarSlett
  5. Nydelige puter Cecilie:) Ønsker dere en flott ferie og gleder meg til du er tilbake:)
    Klem fra Lill

    SvarSlett
  6. Fine sommerlige puder.
    Også god sommer til dig :)

    SvarSlett
  7. Nydelige puter!!
    God sommer :-)

    SvarSlett
  8. Åh, elsker de nye putene dine! Så utrolig fine:)

    Ønsker deg en riktig god sommer! Får håper dere holder dere frisk nå, så dere kan nyte ferietiden.

    Gleder meg alt til du er tilbake!
    Klem Siri

    SvarSlett
  9. så flotte puter!! Skikkelig sommerstemning der ja:)
    God tur og nyt ferien!
    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  10. så sommerslige stemningsbilder fra deg!!!!nydelige puter!!!!

    godt dere er friske igjen -ikke bare bare med sykdom!
    veldig god tur til dere alle!!!!!!
    ser fram til nye blogginnspill når du er tilbake!!!!

    SvarSlett
  11. Sikke nogle dejlige sommerpuder:)

    Og en dejlig blog du har dig:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlett
  12. Så flotte putene ble!
    God sommer og god tur til varmere strøk :)

    SvarSlett
  13. Så mye fint du lager! Kjempefin blogg også, kommer tilbake :-)

    SvarSlett
  14. Underbara kuddar!!! Trevlig sommar!

    SvarSlett
  15. The pillow cases are so beautiful & perfect for summer!

    SvarSlett
  16. I love so much this magical pillows. remember me my childhood... :)

    SvarSlett